Ook zo’n fan van cactussen…Kak Dus…

Helemaal van deze tijd, de cactus… doet mij teruggaan in de tijd. Als kind had ik verschillende cactussen op mijn slaapkamer vensterbank staan. Die van tijd tot tijd in de gordijnen hingen of met hun prikkels in mijn hand of arm. Nu prijkt er 1 in onze woonkamer op de tafel, daar blijft het bij, ondanks dat onze jongste dochter nog heel graag van die mini cactussen wilt met van die gekleurde steentjes op de aarde.

Daarom was ik op slag verliefd op de Kak Dus kaartjes van Studio Inktvis.

Ansichtkaart Kak Dus Jaartje ouderAnsichtkaart Kak Beterschap

Wil je iemand feliciteren op een ludieke manier, met het KAK DUS alweer een jaartje ouder kaartje lukt dat zeker of beterschap wensen, of ga je voor een van de andere leuke kaartjes voor de het einde van het schooljaar van Renske Evers.

Er zijn leuke kaartjes te vinden in de map leuke ansichtkaarten

Echte post is zoveel leuker!

 

Plaats een reactie